Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?

Het einde van terracaching.com?
(1 online) (1) Gast
Ga naar onderkantPagina: 12
ONDERWERP: Het einde van terracaching.com?
stem uitslag: 9/10 (1 stem) Stem +00
Re: Het einde van terracaching.com? 7 Jaren, 11 Maanden geleden Karma: 0
oké bij deze dan

Just to keep you all posted:

Terracaching will continue, rumors of its demise have been greatly exaggerated! The site has a potential buyer and both sides are working to finalize the agreement. We hope to have a smooth transition, though there may be some glitches along the way. Please be patient! The goal is to keep the theme of Terracaching intact while making enhancements to the site.

There will be more to follow...

TerraCaching zal worden voortgezet, de geruchten van haar ondergang zijn sterk overdreven! De site heeft een potentiële koper en beide kanten zijn bezig om de overeenkomst af te ronden. We hopen op een soepele overgang zijn, maar misschien zijn er enkele foutjes langs de weg. Even geduld aub! Het doel is om het thema te houden TerraCaching intact terwijl het maken van verbeteringen aan de site.

Er zullen meer volgen ...
survey adjo
Administrator
Bedankjes gegeven: 2
Bedankjes ontvangen: 5
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
International&nbsp; Terracachers <br /><br />Found&nbsp; TerraCaches in: Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, France, Germany, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Netherlands, Poland, Sweden, Switzerland

Bedankt
Re: Het einde van terracaching.com? 7 Jaren, 11 Maanden geleden Karma: -1
survey adjo schrijft:
oké bij deze dan

Just to keep you all posted:

Terracaching will continue, rumors of its demise have been greatly exaggerated! The site has a potential buyer and both sides are working to finalize the agreement. We hope to have a smooth transition, though there may be some glitches along the way. Please be patient! The goal is to keep the theme of Terracaching intact while making enhancements to the site.

There will be more to follow...

TerraCaching zal worden voortgezet, de geruchten van haar ondergang zijn sterk overdreven! De site heeft een potentiële koper en beide kanten zijn bezig om de overeenkomst af te ronden. We hopen op een soepele overgang zijn, maar misschien zijn er enkele foutjes langs de weg. Even geduld aub! Het doel is om het thema te houden TerraCaching intact terwijl het maken van verbeteringen aan de site.

Er zullen meer volgen ...

En zelfs nu doet de beheerder van de tc.com bladzijde niet wat ie zegt. En dan moet ik maar "geduld" hebben. Nou die meneer vertrouw ik dus voor geen enkele millimeter meer. Zoiemand heeft bij mij alle "credit" verloren. Hoelang heeft ie ons aan het lijntje gehouden om de bladzijde te vernieuwen? Jaren en jaren. Natuurlijk is geduld hebben een "schone" zaak, maar er zijn grenzen en die zijn nu echt bereikt. Mocht de bladzijde een doorstart maken, is het duidelijk niet mijn "favoriete" bladzijde meer. Ze hebben in het verleden mijn geduld en vertrouwen dat het allemaal wel goed zou komen, volledig beschaamd.

-= GensNet =-
gensnet
Expert Boarder
Bedankjes gegeven: 0
Bedankjes ontvangen: 1
graphgraph

Bedankt
gensnet schrijft:

En zelfs nu doet de beheerder van de tc.com bladzijde niet wat ie zegt. En dan moet ik maar "geduld" hebben. Nou die meneer vertrouw ik dus voor geen enkele millimeter meer. Zoiemand heeft bij mij alle "credit" verloren. Hoelang heeft ie ons aan het lijntje gehouden om de bladzijde te vernieuwen? Jaren en jaren. Natuurlijk is geduld hebben een "schone" zaak, maar er zijn grenzen en die zijn nu echt bereikt. Mocht de bladzijde een doorstart maken, is het duidelijk niet mijn "favoriete" bladzijde meer. Ze hebben in het verleden mijn geduld en vertrouwen dat het allemaal wel goed zou komen, volledig beschaamd.

-= GensNet =-
[/quote]

Na zeer lang en zeer negatieve uitspraken gedaan te hebben wordt het eens tijd dat je eerst eens gaat lezen op de fora's en zeker het forum op www.terracaching.com/forums zodat je een beetje op de hoogte blijft.
Dan had je op de hoogte geweest wat de plannen waren omtrent het uitstellen van de sluiting datum enz enz.

Ook nog de beste wensen voor het jaar 2011

Gr Harrie
harrieklomp
Administrator
Bedankjes gegeven: 1
Bedankjes ontvangen: 7
graph
Trots lid van de Nederlandse Terracachers.

Bedankt
harrieklomp schrijft:
gensnet schrijft:

-= GensNet =-

Na zeer lang en zeer negatieve uitspraken gedaan te hebben wordt het eens tijd dat je eerst eens gaat lezen op de fora's en zeker het forum op www.terracaching.com/forums zodat je een beetje op de hoogte blijft.
Dan had je op de hoogte geweest wat de plannen waren omtrent het uitstellen van de sluiting datum enz enz.

Ook nog de beste wensen voor het jaar 2011

Gr Harrie[/quote]

Je weet inmiddels dat ik een broertje dood heb aan dat verrekte Engels. En dan zou ik me middels die verrekte Engelse taal ook nog moeite moeten doen om het één en ander bij te houden op het (Engelse) forum van tc.com? Nou vergeet dit maar. Voor mij is tc.com voorbij en ik denk voor een heleboel andere mensen ook. Mensen jarenlang voor de gek houden, laat vroeg of laat zijn sporen achter.

-= GensNet =-
gensnet
Expert Boarder
graphgraph

Bedankt
Als je geen engels kan, moet je niet aanmelden op buitenlandse forums FAQ

[size=4][color=#4040FF]Je weet inmiddels dat ik een broertje dood heb aan dat verrekte Engels. En dan zou ik me middels die verrekte Engelse taal ook nog moeite moeten doen om het één en ander bij te houden op het (Engelse) forum van tc.com? Nou vergeet dit maar. [/quote]

Voor mij is tc.com voorbij en ik denk voor een heleboel andere mensen ook. Mensen jarenlang voor de gek houden, laat vroeg of laat zijn sporen achter.
-= GensNet =-
[/quote]

De enige die altijd seikt, Zeurt, overal commentaar op geeft ben jij wel.
Als lid erger ik me kapot aan dit kinderachtige mensen. Als je niet na je zin is
bij tc oc gc wat dan ook. Ga een ander hobby nemen, ga elders zeuren.
zeur piet. Zo belangrijk ben je ook weer niet gensnet.
Dragon-Boy
Fresh Boarder
Bedankjes gegeven: 4
Bedankjes ontvangen: 0
graphgraph

Bedankt
Dragon-Boy schrijft:
Als je geen engels kan, moet je niet aanmelden op buitenlandse forums FAQ

[size=4][color=#4040FF]Je weet inmiddels dat ik een broertje dood heb aan dat verrekte Engels. En dan zou ik me middels die verrekte Engelse taal ook nog moeite moeten doen om het één en ander bij te houden op het (Engelse) forum van tc.com? Nou vergeet dit maar.

Voor mij is tc.com voorbij en ik denk voor een heleboel andere mensen ook. Mensen jarenlang voor de gek houden, laat vroeg of laat zijn sporen achter.
-= GensNet =-
[/quote]

> De enige die altijd seikt, Zeurt, overal commentaar op geeft ben jij wel.

Ja, dat klopt, maar een heleboel mensen zeiken en zeuren niet meer, omdat ze gewoon murw gedraaid zijn door de dingen en laten alles maar naast zich neer bungelen.

> ga elders zeuren.

Ik ga nergens anders "zeuren". Je hebt de vrijheid om dit allemaal niet te lezen. Het is niet verplicht om hier je te ergeren.

> Zo belangrijk ben je ook weer niet gensnet.

Heeft niets met "belangrijk" zijn te maken. Ik hoef ook helemaal niet belangrijk te zijn.

-= GensNet =-

gensnet
Expert Boarder
graphgraph

Bedankt
Ga naar bovenkantPagina: 12
Moderators: harrieklomp, Lein, survey adjo
TerraCaching en het TerraCaching logo zijn eigendom en copyright van TerraCaching, LLC en worden gebruikt met toestemming.